flower

Salata de pui cu ciuperci si maioneza

Imi place foarte mult salata de pui cu ciuperci, chiar mai mult decat salata de boeuf. Este destul de usoara si se poate manca foarte bine la micul dejun sau la cina, pusa intr-un strat mai consistent pe o felie de paine proaspata sau prajita. Mi-a placut salata pe care am gasit-o pe delicatesa (explicata foarte bine), dar am adaugat si castraveti murati, sare, piper, iar maioneza am facut-o dupa reteta Laurei Laurentiu. Pot sa spun ca a iesit foarte buna si va invit sa o incercati.

Salata de pui cu ciuperci si maioneza - ingrediente

- un piept de pui (250 - 300g)
- 500g ciuperci champignion proaspete
- 3 castraveti murati medii
- sare si piper
- 400g maioneza facuta in casa (am facut cantitatea dubla din reteta de maioneza)

Salata de pui cu ciuperci si maioneza - Mod de preparare:

- pieptul de pui se spala si se pune intr-o oala cu apa la fiert
- ciupercile se curata de impuritati sub jetul de apa, se adauga la fiert intr-o oala cu apa si sare
- dupa ce au fiert, atat pieptul cat si ciupercile, se taie marunt 
- ciupercile se scurg de apa inainte de a le pune in salata
- castravetii murati se toaca in cubulete marunte si se scurg de apa
- se amesteca intr-un vas incapator ciupercile, puiul si castravetii
- se adauga sare si piper dupa gust
- se adauga si maioneza si se amesteca bine toate
- se baga la frigider si se serveste rece
- se face destul de repede, cel mai mult dureaza pana fierb ciupercile si carnea
- este potrivita pentru micul dejun sau pentru cina, pentru ca este o salata destul de usoara, chiar daca are maioneza (fiind facuta doar din 2 oua crude)